Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 12 augusti 2009

Låda med små tänkvärda ord.


Tiggde till mig en tom After eight ask av några vänner vi var hos... alla förundras ju inte längre när man sparar på allt, undrar varför?!!
Klädde in den & för den slitna lookens skull, så la jag ett papper under & rev sedan upp en bit i ena hörnet.
Skrev massor av tänkvärda ord på små lappar som jag la i lådan... blev en uppskattad present när vi träffade våra vänner nästa gång.
Nu ska jag gå & läsa lite för lillkillen här hemma, tjing!

2 kommentarer:

  1. Ey, denna känner jag också igen, står på hedersplatsen på spiselkransen! //Stavros

    SvaraRadera
  2. ... Jaa, det är bara vissa som får sådana askar!!
    KramiZ Ullkika

    SvaraRadera