Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 23 oktober 2009

Testade något nytt... såå kul!


Mmm! det är "livsfarligt" att gå in hos Liza på Pysselakuten här i Vänersborg. Skulle ju bara in & kolla läget, ge Liza en kram... men vad händer?! som vanligt lite fattigare, ;)
Köpte b la Indikos chunky crystals, används som ett embossingpulver. Väl hemma igen bara måste jag prova...
Jag tog en tags som jag först färgade in med Distress Ink. Sedan sprayade jag med vatten & glitter/ Perfect Pearls-koppar. Stämplade en swirl & stämplade hela tagsen med genomskinlig dyna, strödde på chunky crystals & värmde med fönen. Obs!, Fniss! det flög runt i hela rummet som om jag satte hårblåsen i sockerskålen, hm!
Gjorde om detta 2 ggr till, men efter sista gången tog jag swirlstämpeln & tryckte den snabbt på tagsen innan det torkat, wow vad häftigt!
Tack för tippset Liza!
Kramizar Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar