Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 18 december 2009

Ett grattiskort till en god vän...


... Det är lite svårt att göra "vanliga" grattiskort så här innan jul, för man vill ju göra juligt nu ;) Men kortet fick ha röda detaljer. Jag stämplade med bubbelplast i rött & sydde i rött. Den härliga stämpeln med texten " Vänner som du växer inte på träd" var som klippt & skuren på kortet till dig Heidi <3
KramiZ Ullkika

2 kommentarer:

  1. Tack, jag blev mycket glad. Man blir glad när ngn ligger ner så mycket jobb och texten säger så mycket!! Jag ska skaffa en pärm där jag kan samla mine kort. Alla är konstvärk. Tack Kram från Heidi

    SvaraRadera
  2. ...Det är ju egentligen bara vissa som riktigt förstår vilket arbete som ligger bakom ett scrappat kort. Men eftersom jag tycker om att göra dem, såå får ju även de som inte vet om timmarna bakom... sådana kort ;)
    KramiZ U <3

    SvaraRadera