Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 18 december 2009

Snart är det jul...



... å det går fort! jag som vill göra så mycket, så det extra pysselbordet står framme hela tiden i vardagsrummet just nu <3
Är någon sugen på att scrapa & har vägarna förbi så är det bara att titta in.
KramiZ U

1 kommentar:

  1. Kul... men jag vet inte vart tiden tar vägen. Nu jobbar jag en del också, men... Vill gärna hinna sitta en liten stund. Kram

    SvaraRadera