Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 28 januari 2010

Mars & april i almenackan...


... Har ju inte varit här på ett tag, så nu kändes det viktigt att lägga in något inspirerande.
Då fick det bli uppslaget jag gjorde på min store pojk i almenackan.
Den blev jag nöjd med... å tänka sig! jag hade med lila här också, ni kan ju börja tro att jag gillar den otäcka färgen, fniss! dessutom blandade jag den med röd, hm! men visst blev det liiite effektfullt??! Ååå jag har bestämt mig för att utmana mig själv scrapmässigt detta år. Så det är bara att göra det då!!
KramiZZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar