Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 7 januari 2010

När grannen fått bebis...



... Så får ju jag ett tillfälle att scrapa ett grattiskort. Dessutom är jag i en period då jag försöker utmana mig själv & i detta kortet blev det färgvalet. Jag är inte alls förtjust i lila, brrr! Men tillsammans med spets, blommor & rub-ons så blev väl resultatet ändå godkänt.
---<@ Ullkika

2 kommentarer:

  1. Hoppas Annika blev glad - du utmanade dig själv. Jag tyckte det blev bra. Kul vi fick till en liten träff söndag! saknar vår träffer!Kram

    SvaraRadera
  2. ... Jag tror att Annika förstår arbetet som ligger bakom ett scrapat kort. Efter alla timmar bakom albumet till hennes syster. Saknar också våra träffar! Men vi får ta tillvara de små stunderna...KramiZZ U

    SvaraRadera