Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 17 februari 2010

Kortdax...



... Ville ju lägga in något snabbt, men hade inget nygjort SÅ det fick bli ett födelsedagskort som jag gjorde till vårt fadderbarn Manda. Inte riktigt mina färger men ett riktigt tjejkort tycker jag. Det är extra kul att ge bort sådana här kort till denna familj, eftersom mamman är min scrapkompis & vän. Hon brukar använda mina kort som en dekoration i sina album, fniss! Sånt blir man ju glad av! Att det man jobbat med inte bara kastas bort i en låda eller slängs.
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar