Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 15 mars 2010

Nästa sida klar... "På tomten"

... Min Lo "I väntan" har fått sin andra sida "På tomten". Tyvärr syns det dåligt på bilden, den är lite ljus! men jag väntar som sagt på min nya kamera, hm! har ju hållt upp med godis sedan i augusti - det ni! Det var en utmaning från min käre gubbe här hemma... han tyckte nog att jag var en alldeles för stor gotteråtta ;) & det enda han visste jag skulle sluta upp med godiset för, var nog just en digital systemkamera, hihi!
Uppe i högra hörnet sitter två vita & skira fjärilar, hm! Jaja ni får vänta på nästa inlägg ;) det ska väl inte bli sämre hoppas jag.
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar