Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 1 april 2010

Ett uppdrag för Pysselakuten...

...Pysselakuten i Vänersborg är ett måste! ni som inte besökt denna underbara scrapaffär i Lilla Paris bör ta er en tur dit i vår. Det är en upplevelse ni inte vill vara utan, fniss! detta låter som värsta reklamkampanjen, hihi! Liza har inte hotat mig för att säga detta, utan jag älskar den butiken ;) Nu har jag dessutom fått i uppdrag att göra några kort... & Liza utmanar mig på scrapfronten vill jag lova. Fick bla dessa papper med bakelser på, hm! Nåja! det var jätteroligt att jobba med... trots att jag aldrig hade köpt dessa färger & papper själv.

Men med den härliga bruna spetsen & stämpeln som var ursöt, lite sying... ja då var det ett ganska gulligt kort till slut, även om det inte riktigt är jag.
KramiZ på er alla häxor & kanske någon liten påskgubbe från Ullkika

5 kommentarer:

  1. Åh så fantastiskt sött!! Du är så duktig!! och det säger jag med massor av avundsjuka ;o) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vist blev man sugen på muffins! Härlig utmaning av Liza, hon vet precis hur hon ska få dig "igång". Kul att gå till jobbet när man bara ville scrappa... God påske! Kram

    SvaraRadera
  3. Det är bara att börja scrapa Jenny... övertygad om att du kan!!
    Visst hade vi det mysigt Heidi... jag fortsatte allt lite till när jag kom hem ;) dessutom var det ett superläckert paket jag hämtade från Skaparlusten vill jag lova... mmm!!
    PåskKramiZar till er båda//Ullkika

    SvaraRadera
  4. Så jättefina kort du har gjort! Du är superduktig. Ha en skön påsk!

    SvaraRadera
  5. Tack tack Lone!! Glad påsk på dig med!! Vi syns väl på Wänerscrapen hoppas jag...
    KramiZ Ullkika

    SvaraRadera