Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 26 april 2010

Jag vill ha alla bokmärken själv ;)

... Eftersom jag är samlare av just bokmärken sååå är det jättesvårt att ge eller sälja dom jag gör, fniss! visst är det dumt?!! Nåja! det är samtidigt roligt att glädja andra...

Här använde jag lite tyll & sydde fast det. Igår fick jag gjort en Lo som jag tänkte skicka in till Reprints tävling, så vi får se & hålla en liten tumme.
KramiZar//Ullkika

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag ser att mitt underbara bokmärke som jag fick av dig är på bild. Jag tänker på dig varje gång jag läser min bok. David är glad att han äntligen får ha sitt för sig själv. Kram mia

    SvaraRadera
  2. Mmm! härligt att bli tänkt på... Tur att David slapp vänta tills han var 18, innan han skulle få använda sitt märke ;)
    KramiZ U

    SvaraRadera