Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 2 april 2010

Mera till Pysselakuten...

Liza på Pysselakuten ville ha några kort som var enkla & som vem som helst, utan så mycket saker hemma kan göra. Många som kommer in i butiken kan bli smått förvirrade av alla tekniker & vad duktiga många är... "hur ska jag kunna göra ngt liknande...?!" Sååå här är några enkla kort inför mors dag, som ju kommer inom kort. Sätt igång & greja allihop - det är buskul!





... Som ett gäng karameller , fniss!
PåskKramiZar till er allihop!//Ullkika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar