Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 4 april 2010

Mitt bidrag till "Veckans skiss"...

... Halkade in på en sida i syber space; "Veckans skiss". Jättehärlig skiss denna veckan & jag blev naturligtvis sugen på att göra den ;) Det är inte ofta som min älskade man får äran att bli scrapad, fniss! det är allt som oftast barnen som hamnar på bild & de som sedan blir scrapade.
Det skulle vara lite journaling uppe till höger i bild... då sydde jag lite skevt & skrev på de raderna...

Ville sedan knyta ihop sidan med mer sying... sååå fotografierna fick en sydd ram i brunt.


De sydda raderna fick komma igen vid titeln "Att få Njuta i havsbrisen".


Primas underbara blommor delade jag lite på... så att de fick pryda Lo´en på fler ställen. Att få scrapa utifrån denna skissen var jätteroligt! så jag kommer defenitivt att återkomma till "Veckans skiss" halka in där ni också!
KramiZ Ullkika <3



3 kommentarer:

  1. Jisses så bra den blev!! Jätte snyggt med som runda där oxo..och att den fick sitta i mitten. Kram

    SvaraRadera
  2. Fniss! tack ska du ha... det var ju du som tyckte att de skulle va med ;)
    KramiZ

    SvaraRadera
  3. Hihi..ja tack för att jag fick tycka!!

    SvaraRadera