Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 11 maj 2010

Ett vårkort...

... Min dotter Ida "kom på" kl 22 att hon visst skulle ha med ett kort till hennes klassföreståndare. Kan du mamma??? jag kände genast kallet... & resultatet blev ett vårkort.
Den stämpeln med blomman är från Panduro tror jag, har lånat av min vän Heidi så jag vet inte säkert. Den är målad med distresser & sedan 3-D lackad, syns inte så väl på fotot.
Chipboardswirlarna är krackelerade & chalkade. Sedan hände något spännande, hm! när jag skulle sy på maskinen, så strejkade den... Grrr! den ville bara backa! Sååå det blev bara lite sying denna gången.


Hittade ett litet virkat band bland alla mina spetsar... den fick pryda ringen runt blomman.
KramiZ//Ullkika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar