Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 11 maj 2010

Fick göra ett extra märke...

...Eftersom jag hade tänkt att ge mina resevänner var sitt & jag skulle ju också ha ett bokmärke av dessa Greklandsmärken. Men så gav jag bort ett märke till Jenny & fick hasta ihop ett nytt ;) Kul att Jenny blev så glad, börjar nog samla hon med snart.
Eftersom symaskinen fortfarande strejkar så fick jag sy för hand... charmigt det med! Nu mina vänner är det bara ca 4 timmar kvar tills jag blir hämtad för avresa till Samos/Grekland... sååå hoppas ni kommer att sakna mig liite!
Syns om en vecka ungefär!
KramiZZ Ullkika

2 kommentarer:

  1. Ha det underbarast och N * J * U * T...även för mej så blir det dubbelt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallo, och välkommen hem igen. Kanon fine bokmärken och ett fint kort du han med till Ida.
    Jag behöver sitta och scrappa - så ta ingen tid med familjen när du kommer hem, men sitt med mig! Skrämt åt sidan! Vi hinner jo inte så ofta. Nu har du mängder med fina kort att scrappa. Kram

    SvaraRadera