Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 25 maj 2010

Vad jag saknat detta!!

... Hej igen allihop! oj vad jag saknat att få scrapa!! Jag har ju som i alla fall några av er läst tidigare... varit i Grekland med tre av mina vänninor. Det var fantastiskt härligt, mysigt & skönt. Mitt scraptänk hade jag packat med mig ;) Jag tog masssor av bilder som jag längtar efter att få jobba med snart. Väl hemma igen så kanske man inte kan sätta sig med en gång, fniss! det var en del annat som pockade på min fulla uppmärksamhet.
Men igår satte jag mig äntligen ner & det var sååå roligt!!


Ha det bäst! Ska försöka få till något mer imorgon... KramiZZ från en något brunare Ullkika


2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!! härligt höra att ni hade det yber skönt!

    SvaraRadera
  2. Tack! ja det var en underbar vecka!! Vi syns till söndag på sammandraget.
    KramiZ/Ullkika

    SvaraRadera