Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 12 juni 2010

Ett snabbt födelsedagskort...

...Hastade ihop ett kort till denna student som dessutom fyllt år, Hipp hipp Hurra!!
Det är ju sååå inne med dessa fjärilar i scrapvärlden.... de är ju så fina men jag får inte in dem på ngt passande ställe tycker jag ;) Men på detta lilla kort finns min första fjäril med, fniss!
KramiZ från en väldigt seg Ullkika... som scrappade med fyra härliga tjejer till långt in på kvällen igår --------<@

4 kommentarer:

  1. Jag äääälskar fjärilar!! Det skulle nog var mitt signum...fjärilar till allt...o kanske solrosor för de är de vackraste blommorna som finns....OCH Wille kommer inte med i morron!! Tack o loooooov...hahaha

    SvaraRadera
  2. Ååå! vad tråkigt att han inte följer med ;) han förgyller alltid tillvaron för oss andra runtomkring, hihi!
    Jag tycker också om både fjärilar & solrosor... nåja! det får bli mer av den varan på framtida projekt.
    Syns imorgon vännen!

    SvaraRadera
  3. Tack för en mycket trevlig afton. Längtar redan tills nästa:-) kram Lone

    SvaraRadera
  4. Tack själv vännen! gott att ha någon att smutta lite martini med också ;)
    KramiZ U

    SvaraRadera