Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 11 juni 2010

Inget "vanligt" studentkort...

Min mans systerdotter tog studenten nu för några dagar sedan & då måste man göra kort!! Men några stämplar typiska för student hade jag inte, hm! Nåja! lite rotande i min restbox med pappersspill fick det bli ;) Så sex olika pappersbitar finns det på kortet... i olika typer av papp.
Ett krackelerat S var jag bara tvungen att ha med, fniss! det är härligt när man får måla lite. Chalkade efter för då syns det kracklade lite bättre.
Åsså dessa ljuvliga knappar samt spets som verkligen hör studentens vackra flickor till. Nu hoppas jag att ni ska få en liiite mer aktiv Ullkika här på bloggen... har faktiskt scrapat en del men inte hunnit med att lägga in det här tyvärr... alltså skärpning!
Dessutom har jag snart passerat 1000 BESÖKARE sedan jag startade min räknare (ngn månad efter jag startat Ullkikasscrap) Kul att så många har tittat hit!!! Ska se om jag kan få till någon bloggcandy tills dess ;)
KramiZ Ullkika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar