Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 30 augusti 2010

Alla kusinerna....

....Här är andra sidan som jag berättade om igår. Tycker inte den gör sig på detta fotografi, tyvärr! Nåja! eftersom jag skrev om den igår såå tänkte jag att ni ändå ska få se den ;)
Här ser ni hur jag skurit ut detaljer i pappret som jag sedan lyft upp så att jag kunnat stoppa in fotot & ändå få med dem... Iallafall några!

...Det är ju så många papper som är såå läckra, vackra och liksom fina i sig, så man nästan inte vill sätta något fotografi på & då är detta ett fiffigt alternativ.


Satte två öljetter för att få fast bandet på ett snyggt sätt.
Ska hasta iväg på lite arbete... Tjing! //Ullkika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar