Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 27 augusti 2010

Vill inte att sommaren tar slut...

... Nää så är det faktiskt! Den här sommaren tog slut för fort, hm! Därför får jag scrapa sommarbilder för hela slanten. Även om det är från förra årets goa sommarminnen...
Dessa härliga nycklar från Tim Holtz... I like!! Jag stämplade en ram på en tag som jag dokumenterade på. Stämplarna åker allt mer sällan fram tyvärr, får ändra på det! Det är ju dessutom julkortsmakeri i dagarna som kommer... & där ska stämplarna fram!!


Ha en trevlig helg! Här kommer den vara fullbokad... med Alliansloppet, kräftskiva, sammandrag i fotboll samt ett träningsläger i handboll, hm! Såå något scrapande lär det inte bli av :(
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar