Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 18 september 2010

Lifestyle...

... Ja äntligen har jag fått tid & ork att lägga in den andra sidan om Ted med svartvita foton. Jag har ju varit i Stockholm i veckan & sedan bröt förkylningen ut som jag gått med ett par veckor. Färger som vinrött eller rost passar så bra ihop med svart & grått tycker jag, så de färgerna fick det bli... Nu tar jag den näst sista Tim Holtz nyckeln "Life"...

Hittade elastiskt band/spets på Ladan här i Vänersborg... Läckert! så det fick jag sy fast för att få det att bli kvar där det skulle.
Köpte bl a Tim Holtz maskalfabet till vår scrapgrupp... det var faktiskt första gången som jag maskade! Jag & Heidi (min scrapande granne, dessutom en av medlemmarna i gruppen ;) satt och grejade en hel fredag, mm! Då blev det testing testing med både acryl, mist, crackle paint & vanlig stämpeldyna... vet ni! det gick bra på alla de vis. På denna Lo´n blev det dock med acrylfärg.
En läcker urstämpel halkade också ner i varukorgen, fniss! Så den var jag också tvungen att prova, jiihaa! för nya grejer... sååå roligt!
Ha en fortsatt trevlig helg! hostiga KramiZar från mig....Ullkika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar