Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 5 november 2010

Åååh! vad kul att göra julkort...

...var hemma hos min scrapvän Heidi & hennes syster Pernille i onsdags. Det blev scrap för hela slanten! det är så kul att att bara ge sig hän & inte behöva tänka på annat ;)
Spets, band, gamla knappar & en virkad stjärna fick pryda detta kort. Använde mig av förra årets rester av Maja designs papper, man vill inte slänga något av dessa ljuvliga ark.


Bilden är färdiga klistermärken jag köpt på Pysselakuten... de finns i flera olika motiv - I like!! Gick loss helt på brunt glitterlim som jag la runt om hela kortet samt vid det upprivna pappret. Tyvärr syns det inte så bra här...
Ha en bra helg! KramiZ Ullkika

3 kommentarer:

  1. Ett så underbart kort du gjorde och tack själv för en trevlig dag. Mysigt som vanligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! vi fick ju även till en stund på lördag... vilken tur att ha en granne som du. KramiZ U

    SvaraRadera