Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 1 november 2010

Hatt a´la Alice i underlandet...

...Ännu något från småkurserna på Reprint. Det ska föreställa Depps hatt i den nya versionen av Alice i underlandet, nåja!
Jättekul att göra... tänk vad man kan skapa i papper, fniss!

Handgjorda blommor som dekoration, mums! Det kommer jag defenitivt göra igen & igen ;)
Tack Liza än en gång för att jag fick följa med!
KramiZar i massor.....Ullkika

3 kommentarer:

  1. så underbart söt den blev!! Min utmaning till dej blir att scappa julstjärnan som ska sitta i granen...om du inte redan gjort det ;o) Kram!!

    SvaraRadera
  2. Det låter som en fantastisk utmaning!! ska ta mig an detta ;) Hoppas vi syns på söndag!
    KramiZar U

    SvaraRadera
  3. Helt underbar! Wow! Du är sååå duktig! Kramis - Anki

    SvaraRadera