Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 21 november 2010

Mera mera julkort...

... när är det man måste skicka dem, för att de ska komma fram innan tomten him self?? tror det är den 16 december. Nåja!
Idag har jag haft två julkortskurser i Hjärtum för Pysselakuten... träffade jättehärliga människor! så det var såå kul, hoppas jag lyckats inspirera dem att fortsätta med kortmakeri.
Det här kortet är också till min änglabeställning ;) det blev i samma anda som ett kort jag la ut för två dagar sedan... det med stjärnorna. Här stämplade jag med min nyförvärvda stämpel, mm! gillar den massor!!!
Ha det så gott... jag läste förresten ett citat på en dörr i min dotters skola; "Om det ligger dammråttor i hörnen visar det att man har annat roligt att göra" Fniss! det var det bästa jag läst på länge ;)
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar