Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 19 november 2010

Nu sätter jag igång med julkortsmakeriet...

...Har väl gjort några innan som ni vet, men nu hoppas jag få visa några till. Var ju hos min scrapkompis i förrgår & då gjorde jag detta bland annat. Använde mig av ett guldchimmrande tyg på cardstocken - härligt material att använda! sedan blev det en bit wellpapp som så många gånger förr ;) Vintagebilden har jag köpt hos liza på Pysselakuten... gå gärna in & titta på bloggen, där finns det mer tips & ideér. Hade besällt några stjärnor på Gekås i Ullared av min arbetskompis... hon kom hem med ett paket som innehöll hur många som helst, fniss! sååå här ska stjärnas.
Nä nu får jag gå till lillsonen som är hemma från skolan & är sjuk idag... vi ska läsa lite - mys! KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar