Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 31 december 2010

Hoppas på ett Gott Nytt Scrapår...

... ja det är vad jag önskar mig! & kanske några kilon mindre att bära på!! Men det går tyvärr inte såå bra ihop, hm! för då måste jag prioritera om lite ;) Träna mer & scrapa mindre... Nåja! Var hos min scrapvän Lone med tre andra tjejer & det var så superkul att få jobba med foton igen... få & få?!... det har jag väl fått förrut också, men det har blivit mycket julkort det sista.
Denna Lo fick mig att längta tillbaka till Grekland & sommar, mm!
Beskar bilderna för att få plats med fler... hängde upp dem på ett snöre tillsammans med två snygga etiketter & en berlock som jag fick av en smyckesmakerska uppe i en bergsby i Samos. Använde Tim Holtz snygga klämmor...


dessutom fick jag hans läckra tejp i julklapp av min näre & käre man. Han frustade lite när jag önskade mig just TEJP, fniss! -Hur roligt är DET att köpa & ge bort? undrade han.
Sprayade med rött för att matcha min vänninas badtofflor, samt ville ha in orange för att få ihop det med andra sidan där jag har med en orange skylt.
Ha en riktigt härlig nyårsafton på er allihop!! Kram Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar