Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 27 december 2010

Pepparkaksburk till Fritidspedagogerna...

... som tack för denna terminen. Jag tror de har 56 barn inskrivna på just den avdelningen, med bara åk 2, hm! De gör ett hästejobb & är väl värda något fint till jul!! Jag hade samlat ihop en peng från klass 2B & gjorde en enkel Tag... embossade med en textstämpel i guld & även ett chipboardhjärta. Chalkade lite runt samt satte fast det med ett moccaband.Sedan fick det bli en liten hälsning på baksidan...
Imorgon ska det äntligen bli lite scrap tillsammans med glada vänner... vi i scrapgruppen ska träffas hemma hos Lone... oj! vad kul det ska bli! eftersom det var längesedan nu.
Kram & Pöss till er alla <3 Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar