Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 21 januari 2011

Fler Lo till min10 i toplista...








...Nu var jag ingen haj på matte i skolan & bättre med åren har jag inte blivit ;) Men jag vet att 7+4 inte blir 10. Kunde inte välja bland de sista Lo´erna Så ni får hålla till godo med 4 sidor till som jag är nöjd med.
Nu ska jag inta soffläge framför Let´s Dance med familjen.
Nu har ingen kommenterat på länge... nästan så jag tror att det inte fungerar. Ni kan kanske höra av er & tala om vilken som är eran favorit :)
KramiZ Ullkika

1 kommentar: