Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 28 januari 2011

Scrap hela dagen...

... vilken lycka!! På min lediga dag blir det först att få hjälpa sonens flickvän att göra inbjudningskort. På kvällen ska jag & scraptjerna träffas... vi blir nog sju stycken ikväll, oj! vad sköj det kommer att bli. Ska dessutom ta mig en tur in till Liza på Pysselakuten... det är 50% på reapriset där nu... passa på fölk! Det här kortet gjorde jag till mitt fadderbarn som fyllde 9 år. Med lite bling & lite spets kommer man långt... Ha en fantastisk dag allihop!!
Kram Ullkika <3

2 kommentarer:

  1. hej lilla gumman, fint kort som vanligt du är så duktig. kramar mamma. :)

    SvaraRadera
  2. Heeeej.
    jag fattar inte varför du inte fr kommentarer, för det funkar ju att skicka :D

    men korten är iaf very cute, :D
    älskar dig massa (: krraaamm idaa

    SvaraRadera