Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 29 januari 2011

Vår skolpojke...

... Jag lade för ett tag sedan ut en Lo på vår pojk när han började i första klass. Andra sidan hade jag tänkt ta med några av hans klasskompisar, men det ville inte Samuel vara med om. Han sa bestämt Nej! detta var ett uppslag om honom & då skulle det vara det också... slutdisskuterat ;) Det blev en snabb sida, jag klippte ut detaljer från det "grilliga skolpappret" som första sidan var gjord på & sedan kastade jag runt dem lite grann. Tjejerna från scrapträffen igår trodde nästan att någon annan hade gjort den, fniss! väldigt olikt mig tydligen. Men jag vet inte vad jag har för stil egentligen?!! jag blandar & ger med det mesta tycker jag.
Nu ska jag sätta mig ner framför tv´n & greja lite sååå tjing på er...

Åkte förresten på en enorm förkylning igår, pust! men då kan man ju inte träna... ska väl ta´t lugnt & då kan man scrappa ;)

KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar