Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 7 februari 2011

Potatisswap på Pysselakuten...

... Jag hade ju inte tänkt vara med på den swappen, hm! men så skulle jag in & prata lite med Liza... -Du ska väl vara med på swappen, det är bara två platser kvar! säger hon med pennan på pappret & jag är inte såå svårövertalad när det gäller scrapperi ;) Det var ju det jag kom på i helgen att det var inlämning denna veckan... Så här blev mitt bidrag! Är det någon av er som inte är med på Pysselakutens swap men vill byta med mig... skriv i kommentarer... så hörs vi om det :)
Det är en jättegod potatismoussaka!! Nåja!! Som jag beskrev kladdade jag en del eller stämplade menar jag, hihi!
Sprayade med röd mist & sedan ville jag ju sy litegrann för att det skulle bli "Jag" ÖH! visste inte att symaskinen hade tänkt att protestera igen & bara vilja sy baklänges... Phu!
Såå ikväll efter kvällsplaneringen på jobbet fick jag sitta en timma & sy där, den maskinen ville leka med mig!
Natti natti & vi syns snart igen... Ullkika -----<3

3 kommentarer:

  1. Ser fram emot att laga "Swapen". Det betyder också att jag måste ta tag i att göra en att ge tillbaka. AnnPi

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika sikken fin potatisswap (kartoffel ?)du har lavet desværre er jeg ikke i gang med sådanne scrap ellers ville jeg gerne have en.
    Hils min syster Heidi og Liza næste gang du ser dem.
    Hilsen Pernille fra Danmark

    SvaraRadera
  3. Jag ser fram emot en ny mysig swap Annpi... får jag önska så hade jag velat ha de kalljästa bröden som vi fick i Branäs i fjol ;)
    Tack Pernille! klart att du ska få en swap... ska se om Heidi kan översätta till danska eller går det bra med svenska?
    Kram till er båda//Ullkika

    SvaraRadera