Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 3 mars 2011

50 års kort till en god vän....

...Vi var bjudna på fest i helgen som var... en av mina uppgifter var att göra kort från en del av oss gäster. Mats som fyllde år är en rockig kille som spelar med i ett coversband så jag tyckte att han behövde ett "fräckt" kort... därav designen denna gång ;)Grungebord & filmstripes från Tim Holtz köpt på Pysselakuten mums! där finns det mycket roligt.
Eftersom min symaskin fortfarande bara kör baklänges, hm! så sydde jag langetstygn för hand istället. Lite sying vill jag ju ha med. Wellpapp från en After Eight ask & en bit av ett par gamla jeans från min store pojk fick också pryda kortet. Ett mycket roligt kort att göra & förarbetet gjorde jag en annan kväll framför en av melodifestivalomgångarna... när jag fyllde hela vardagsrumsbordet med acrylfärg & mister mm Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha varit såå duktig & tränat :)
KramiZar i massor från mig <3
Ullkika

3 kommentarer:

  1. Hej. Nu er jag med på banen igen...hoppas jag. Längtar efter att få tid att sitta och scrappa lite igen - kanske vi kan träffas nogen gång någon tid............ En lille hilsen til min syster som er med på banen. Kram till er båda. Heidi

    SvaraRadera
  2. Kortet var så fränt. Vad sa Mats?

    Mvh AnnPi

    SvaraRadera
  3. Tjo! välkomen tillbaka Heidi... det vore verkligen kul att få till en liten scrapdate snart igen!
    Tack AnnPi! vet faktiskt inte vad han tyckte... han öoonade inte paket förrän vi hade gått, alltså väldigt sent ;)
    KramiZ U

    SvaraRadera