Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 14 mars 2011

Ett uppdrag för Pysselakuten...

...Var in till Pysselakuten i fredags & Liza skickade med mig lite härliga nyheter som jag skulle få äran att inspirera med ;) Det var b la läckra papper från Inkido och chipboardbokstäver från norska Scrappers choice. Men även rosor & ny spets hade hon fått in i butiken, mums!! Såå jag satte tänderna i detta projekt framför tv´n på kvällen... Det är för roligt när man har lite nytt att plocka med, hihi!!
Kolla in rosorna som är "sockrade" ser det ut som... Inkidos papper är dubbelsidiga & är fina att matcha med varandra, här har jag bara snurrat en smal remsa... enkelt men effektfullt! Spetsen måste jag bara handla mer av!! visst är den romantiskT ljuvlig - I like!!

Var med Liza & hennes Pysselakuten till Reprint igår/söndag & har fått gjort mycket nya spännande saker som jag ska finjustera lite innan jag lägger in dem här; fniss! ibland är jag inte så snabb när jag grejar.
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar