Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 2 mars 2011

Födelsedagskort till två härliga klasskamrater...

...Samuel blev bjuden på minigolfkalas av två klasskompisar & då fick jag slänga ihop två kort i all hast kvällen innan. Detta var nu ett litet tag sedan ;) jag har varit i Branäs på sportlovet b la
Denna kille hade jag här på en scrapdag innan jul & han är helt biten på detta, sååå han önskade sig scrapsaker i present :) Samuel tyckte inte att hans bästa kompis ska ha "sånt" i present "men" hittade jag inget annat sååå fick det väl gå, hihi!





Två olika kort med ungefär samma material på... lika men ändå olika.
Ska försöka skärpa mig med bloggandet! förstår ju om ni tröttnar om inget nytt händer....
KramiZ Ullkika <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar