Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 11 april 2011

Mitt tävlingsbidrag till swe scrapbook...

...Ja nu tyckte jag att det var kul med en klurig utmaning ;) & den hittade jag hos swe scrapbook. Tävlingen pågår till den 15/4 kl 23:59 så hoppa på ni också vettja! kanske lite kort tid kvar... men om suget finns såå... Man ska skapa ett alster där dessa 4 kriterier ska vara med : 1. Tolka skissen 2. Använd fyra färger: vinröd, turkos, limegrön & rosa 3. Använd fyra fronter på Lo´n 4. Någonstans på layouten skall det finnas med en fyra

Här ser ni två av mina fronter/typsnitt... Rub-ons "I love you" på fotot samt att jag skrivit för hand på de sydda linjerna.Mina två sista fronter/typsnitt blev "I love" tryckta i svart acrylfärg & "You" i ännu en rub-ons. Fyran som skulle vara med är en grungeboard målad med acrylfärg även den & hamnade på min tags med texten "I would do anything 4 you"... Färgerna ser ni samt skissen kommer här nedan. Hoppas jag nu får till direktlänkningen till swe scrapbook, Hm! är inte så bra på sådant. Kul att vara med på en rolig tävling.

KramiZ till er alla från mig <3.... Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar