Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 19 maj 2011

30-års kort...

...Ja nu blir det många kortbeställningar inför stundande konfirmation, student, bröllop & en massa födelsedagar. Kul för mig! Jag grejar såå gärna... Min arbetskamrat fyllde 30 år & bjöd in alla arbetskompisar på fest, jättemysigt! Jag fick uppdraget att göra kortet ;)
Jag syr ju som ni vet på de mesta av mina alster... här orkade jag inte ta fram min symaskin & det fick bli några stygn med nål & floss istället. Sydde högst upp längs en svart linje i pappret samt langettstygn i nederkant på den svartblommiga pappret.


En bit virkad spets kan förgylla vad som helst... ljuvligt!

Tyll gör också kort mer livfulla tycker jag, eller vad tycker ni?

Nu var det allt längesedan jag bloggade och det måste givetvis bli en bättring!! Har scrappat desto mer ;) sååå jag har lite roligt att visa er....

KramiZ Ullkika <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar