Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 6 juni 2011

Kalaskort...

...Ja nu var det ett tag sedan men... kan ju visa upp dem här för er!


En massa spillbitar är jättebra att ha... jag slänger faktiskt nästan ingenting. Just när man ska slänga ihop något snabbt... De blå små prickarna är "Perfekt Pearl" - Kul att använda! det som är svårt är... begränsningen, fniss! för när jag väl bestämt mig att använda det så vill jag kladda på dem lite här & var.



Visst blir man såå glad över att se sånt!! :) Min lille gubbe var väldigt noga med att det skulle bli snyggt... skulle byta färg för varje bokstav. Nu väntar han dessutom massor på sin dag i juni.




Tänk att man hittar det mesta när man rotar runt lite bland det gamla... här någon fjäril jag fått i något paket någonstans ifrån. Sydde fjärilens flygtur på kortet för att göra det liite mer spännande ;)

Ha det bäst hörrni!//Ullkika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar