Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 27 augusti 2011

Jag & mina bokmärken ;)

... jag älskar ju att läsa såå då vill jag ha många märken <3 Även mina vänner & bekanta som läser behöver ha bokmärken enligt mig. Det borde förbjudas att vika hundöron! Sååå här fick studenten till förra kortet ett matchande märke... I Maja Designs tecken <3 Samt en trave böcker & då var det ingen studielitteratur ;)

Här skar jag ut delar av pappret med skalpell för att utnyttja det fina blommönstret... Hade en dies i form av en flaska som jag tyckte var passande att sätta på till den stora studenten... Hallonsaft!

Ha nu en myslördag! det ska jag ha! Pöss!

Ullkika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar