Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 26 september 2011

Födelsedagskort till en 9-åring...

Min Samuel var bjuden på bowlingkalas hos en klasskompis... När man har tid, ork & lust är det ju kul att göra korten själv... eller hur! Här kom några udda skumgummibokstäver till användning. Men som så ofta saknas A, fniss!
Såå jag stämplade ett A med acrylfärg & när det torkat så tog jag crackelering på. Idag är min egna stora dag... fyller 44 år, hm! som jag alltid sagt.... tur att det är bara barnen som växer ;)
GodnattKramiZar från mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar