Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 8 september 2011

Ingvild Bolme hos Country Scrap....

...åå jag hade möjligheten att få vara med på work shop under lördagen samt efterföljande scrapmara. Jag säger bara en sak...WOW! jag älskade konceptet! Se & njut av Lo som jag fick göra under ledning av Ingvild.... Jag själv älskar resultatet!!!



Hoppas jag hinner lägga in nästa Lo som vi fick göra imorgon... för den är lika läcker! Tack Country scrap för en mycket härlig dag....
KramiZ Ullkika

1 kommentar:

  1. SÅ himla fin Din "Bolme-layout" blev!
    Det var riktigt roligt att få lära sej lite av hennes tekniker.Och vilket bra tips hon gett dej där med att tona ner en skarp färg med acrylfärg! Det tipset tar jag med mej.... ;))

    Kram, Jenni

    SvaraRadera