Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 19 oktober 2011

 ...har jag en här hemma :) som synes på fotot såå har min lilla lite attityd ibland... som tur är inte så ofta!
Är väl inte jättenöjd med denna Lo... men den var rolig att göra vilket är huvudsaken. Jag har maskat dit de stora bokstäverna på pappret, Tim Holtz bokstäver.
 Stämplat med några lock samt sytt lite slarvigt runt för att förstärka dem. Rivet & slitet i fotot & pappret för att få ett ruffigt & tufft intryck.
Har åkt på en vrålförkylning... såå jag orkar inte mycket, inte ens scrap har jag varit sugen på... i 2.5 vecka nu... hur nu det är möjligt ;)
Prosit & snörvliga KramiZar till er allihop//Ullkika

1 kommentar:

  1. Jag gillade verkligen Din layout här!
    Cool och så snygga färger!

    Kram, Jenny
    (Hoppas Du känner Dej bättre nu..)

    SvaraRadera