Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 2 oktober 2011

Vår Ida 15 år....Hipp hipp hurra!!

...ja oj vad stora de blir barnen... växer för varje dag, höhö! Här är mitt födelsedagskort till gumman <3
 Härliga blommor från Prima... mums! Me Like!
Tonade ner blommor & blad lite för att matcha resten av kortet...
 Visst är hon söt den lilla flickan som jag klippt ut & satte på en stjälk till blommorna med 3-d kuddar.
Grattis än en gång på din 15-års dag.... Älskar dig!!
GodnattkramiZar från mig till er.....Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar