Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 22 januari 2012

Album igen ;)

Den här sidan blev jag väl inte helt nöjd med... meen hade lite ide´torka, nåja! fick bli en sida med små kärlekscitat mm... En färgklick mitt i albumet. Men fotot är läckert tycker jag!! kan ju inte bli bättre när de två turturduvorna tramsar framför kameran ;) Dessutom spelar de wii samtidigt, fniss!
Har varit & handlat på Pysselakutens utförsäljning i helgen 70% Jag gråter bara jag tänker på att Liza ska stänga :( min absoluta favoritaffär, snyft! Dessutom har jag inte kunnat handla när hon har haft reaveckor 30% & sedan 50%... min man har jobbat på Saab såå lönen kom inte förrän i fredags, hm! Men men lite fick jag inhandlat i alla fall :D så nu ska här scrappas.... Jiihaa!
KramiZ på er! //Ullkika <3

1 kommentar: