Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 30 januari 2012

...Var inne på en scrapgrupp på Facebook som jag är med i & där hade en tjej lagt ut årets 1:a julkort, fniss! jag som var ute i såå god tid 2011... då började jag i augusti ;) Detta kort har jag faktiskt inte gjort i år men jag hann inte lägga ut alla på bloggen innan jul sååå därför får ni se det nu.
Man kan ju göra ett liknande kort utan julmotiv om man är sugen på att inspireras av själva designen :D.... Tyll, spets, knappar & Maja Design även här, hihi! man kan nästan tro att jag är beroende!! ååå vill ni veta en hemlighet?..... det är jag!!
Det vita lite buckliga pappret bakom det rutiga... är papperslagret som ligger på Alladins chokladask. Vill ni veta en hemlis till??? Jag är lite beroende av choklad också ;)
De största blommorna är gamla isärplockade ljusmanschettblommor... man kan använda nästan allt när man scrappar.
KramiZ på er <3

Psst! Extra kul att jag har fått nya följare... blir ju såå glad! Välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar