Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 31 januari 2012

Inte många sidor kvar....

 ...på det albumet som jag gjort. Som ni sett så har jag använt en hel serie med svartvita foton... att fotografera är en stor del i mitt scrapintresse! Jag har alltid fotat mycket men nu tänker jag kanske på ett annat sätt när jag tar bilder. Jag tar alltid bildserier... såå jag har fler bilder att jobba med när jag scrappar, tar dessutom bilder när ingen är beredd, från tokiga vinklar, beskrivande foton (på platser, skyltar mm).
Här har jag knytit ihop bilden med tagsen genom Idas peacetecken... Annars tänker jag nästan alltid på... att utgå ifrån färgerna på fotot. Så jag skapar en harmoni mellan bild-papper-detaljer. Förstärka fotot genom det runtomkring....det ska kännas som en berättelse att titta i mina album.
För övrigt är jag fortfarande förkyld men ska dra iväg till läkaren imorgon, hm! Min goe scrappande granne Heidi kom över med ett fotbad till mig & någon härlig 2-stegs spa för fötter... mm! Ska sätta mig med min bok & njuta av det härligt varma, bubblande badet NU..... Tack Heidi! du är en ängel <3
Vi hörs imorgon KramiZ Ullkika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar