Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 26 januari 2012

Mera album....

...Visst är de 2 fina tillsammans?!! Undrar vad det var för klapp Tim fick på denna tagsen tro? Ett träningspass på Motionspalatset eller en middag för 2? Önskar att jag fått ett scrappat album av min älskade, hihi! Jag vet en gång när vi skulle hitta på små överraskningar för varandra för att hålla kärleken vid liv trots en flock barn här hemma(några år sedan nu).... Jag hade ordnat barnvakt självklart! Sedan skulle vi få utöva våra älskade intressen... fast tillsammans :) Alltså... först skulle vi golfa eftersom Robban tycker det är toppen... 
Sedan skulle vi inta en romantisk middag för att sedan avnjuta en stund med scrap ;) Hehe! Min man sa det lite fint må ni tro... Älskling! är det inte för kallt för att spela golf? jag förstod direkt att han till och med offrade golfen för att få slippa att scrapa, fniss! Såå det blev 3 hyrda filmer med rester från gårdagens mat... dock med tända ljus & vin = Kärlek det! <3
Hostiga KramiZar från Mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar