Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 1 februari 2012

Kallt är det som om det vore jul ;)

 ...men nu är det 1:a februari & inte jul tack & lov!! Nu vill jag att dagarna går jättefort såå det blir sommar. Detta kortet är ett av de beställningskorten jag gjorde inför julen....
Maja Designs nya vinter/jul kollektion som är helt ljuvlig! Kan använda många av papprena året om = toppen!! Kolla in den handgjorda spetsen! vet inte om den är knypplad eller virkad meen den lilla biten har tagit mååånga timmar att göra för någon. Tur att den blir använd & inte ligger i någon låda för att glömmas bort... eller hur?!!
KramiZar Från Ullkika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar