Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 2 februari 2012

Mina 12 i topp från 2011....

 1.... ett kladdkort :D
2...."Tillsammans" Mina 2 godingar Ida & Samuel <3
3.... 14-årskort

4.... "Maskplockarna" Mina goa pojkar <3
 5...."Our little girl" Mammas älsklingstjej <3
6... Ett julkort får jag ha med & Tim Holtz gillar jag ;)
7...."Carpe Diem" Jag & mina älskade barn <3<3<3

8...En liten tags på en oljelampa till bäste Heidi <3

9..."Notes" jag älskar bokmärken! samlar på dem :))

10... "Puss & Kram" Kort tilll illeman som fyllde 9 år

11...Älskade bokmärken!!


12..."Beauty" Efter inspirationsdag med Ingvild Bolme såå var jag inspirerad ;))

Sååå! det är aldrig lätt att titta ut topp 10, fniss! det är mycket alster man gjort på ett år & alltså mycket att välja på... Man lägger ner mycket tid & kärlek i det man gör... använder papper som man älskar & knappt vill röra för de är så vackra.

Meen detta är mitt val... vad tycker ni?

Släng in en liten kommentar, innan den 20 februari om vad som är er favorit.... såå drar jag ett namn bland 5 av er... som får ett scrappat bokmärke av mig :) Eller läser man inte såå kan jag göra ett kort istället ;)

Hoppas många hör av sig! KramiZ Ullkika <3

1 kommentar:

  1. det kortet med alla barna är så himla fin. det signalerar er underbara sammanhållning som in verkar ha er eran goa familj!!!

    SvaraRadera