Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 20 juni 2012

En mors dag present....

...nu var ju det ju ett tag sedan mors dag men, ville visa er vad jag scrappade till min mor. Jag har gett henne & svärmor var sitt scrapalbum modell mindre.... såå fyller jag på det ibland. Istället för en blomma så kommer jag med ett uppslag till albumet ;) vilket brukar vara väldigt uppskattat!
Har använt mig av "Pion Design"s papper till detta uppslaget.... ljuvliga papper som är så mysiga att jobba med.
Hihi! ser nu när jag lägger upp fotot på Lo´n att den rullade kvisten på blomman hänger ner i ansiktet på Ida.... Vilken fotomiss!!!
Såå här ser uppslaget ut ihop...ni som tittar in i min blogg ibland känner nog igen fotona & stilen på dessa Lo eftersom jag har scrappat med dessa bilderna förut... samt använde Pions papper även då :)
Dämpade ner färgen på bladen något såå det skulle harmonera med resten av papper & blommor mm Gjorde det med acrylfärg & en svamp.... när jag börjar att kladda med färg vill jag knappt sluta, hm! får göra mer sånt snart!! Sååå Kul!!
Ha det såå bra för det ska jag.... KramiZ i sommarvärmen ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar