Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 29 juni 2012

Nu ska här läsas!

 ....Semester!! Ja idag är första semesterdagen & vad gör man när man är ledig för att varva ner?? förutom att scrapa då förstås ;) Just det....läsa!! Jag gjorde en uppsättning bokmärken till tjejerna i "Mellan raderna": en grupp tjejer som träffas med jämna mellanrum för att prata strunt & böcker.... äta gott & ha vansinnigt roligt.
 Använde mig av samma papper, spets, tyg & en hjärteknapp på varje bokmärke.... annars är alla olika.
Sååå roliga att göra! sen vill jag knappt ge bort dem för jag samlar ju på bokmärken, hihi! Nåja! de blev väldigt glada för dem i alla fall.
Ikväll ska scraptjejerna komma hit & vi ska sitta för att scrapa tills ögonen ramlar ihop :D så nu ska jag tänka ut något gott att äta....
SommarKramiZar/Ullkika <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar