Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 27 juli 2012

Ett litet julkort i sommarvärmen....

...ja det är faktiskt sant! Årets första dessutom ;) nu var det faktiskt ett tag sedan jag gjorde det... såå det ska börjas i tid! "Maja Design"s papper återigen, Me Like!!
Sedan har jag ett mellanpapper från en alladinask (det vita bubbliga). De små blommorna gjorde jag själv :) Jag tog mig lite tid att lägga in ett inlägg eftersom jag ändå var tvungen att skriva räkningar, suck! Annars är det ju äntligen sommar & då vill i alla fall inte jag sitta framför datorn. Så mycket scrap blir det inte heller tyvärr... sugen men det blir annat som lockar nu.
Ha det sommarmys allihop! KramiZar Ullkika

1 kommentar:

  1. Ett tufft och gulligt kort,
    jag gillar sömnad på alstern.
    Ha det gott//Lisa

    SvaraRadera